I know, I know, I know

16Oct07

man muss dazu jetzt den rhythmus von Tegan and Sara selbstverständlich im kopf haben.

wie du weisst, lehne ich bands ganz gerne mal grundsätzlich ab, lasse mich aber dann eines besseren belehren. sie sind zwar immer noch etwas harmlos, aber last.fm sagte mir, die seien so ähnlich wie bands die ich bereits höre, so give it a try. dass du sie erwähnt hattest, war mir entfallen.

die klingen ja, wie die deutschen beasty.. (die sind es nicht, hab ich aber auch gerade im kopf)

Advertisements


No Responses Yet to “I know, I know, I know”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: