Necker Island

30Dec06

ihr kennt ja dies wunschlisten, die so mancher auf seiner seite hat, in der hoffnung, dass ein besucher ihm mal was davon bestellt. wer mir eine freude machen möchte, sollte mich mal auf Sir Richard Branson’s private Insel Necker Island auf den British Virgin Islands einladen. $8300 für zwei leute und drei nächte. ich würde auch den gönner mitnehmen. so zum jahresende als geschenk, fänd ich ganz nett.

necker island

Advertisements


No Responses Yet to “Necker Island”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: