Not Your Fault!

21Mar06

wenn du denkst, dass du jemanden kennst, dann irrst du. wenn du ein bild von jemandem hast, dann zeichne es niemals zu ende, lasse immer etwas platz für ergänzungen. das ist nicht nur praktisch, sondern schützt dich gleichzeitig auch vor enttäuschungen. und wenn du denkst, dass ich hier sentimental werde und enttäuscht bin, dann lies es nochmal genau. verstehst du noch weniger? macht nichts, ich auch nicht.

Advertisements


No Responses Yet to “Not Your Fault!”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: